Det är ju lördag!

Man har ingen koll på dagarna när man har lov, men hur som helst har jag kollat upp det och det är lördag. Ja.. vart har dagen tagit vägen? Har sovit väldigt länge, sen åt jag lång frukost och fastnade vid tvn. Sen när klockan var ca 15 så började jag göra mig iordning för att fick reda på att vi skulle äta middag hos mormor vid 17 med kusinerna. Så då blev de snabba ryck. Åkte till solna centrum för att lämna tillbaka ett linne och byta belocken från Thomas sabo jag fick till en annan lite söt sko.
Jaa vad gör jag nu då... jag kom hem från mormor för ett tag sen och jag har ingen aning vad jag ska göra resten av kvällen. Jag och Parmis har precis spelat alla spel som går på msn, så vi får se. ciao Puss, Malin


Den uuur söta belocken ..


Kommentarer
Postat av: Parmis

ojojoj, it's getting hot in here..:P

2008-12-27 @ 21:49:25
Postat av: Malin

thats good my deahhhh

2008-12-28 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0