18.35

Hej hopp mina vänner :-)

Måndag idag, vart tog helgen vägen? Ja vad gjorde jag ihelgen.. Var helt slut förra veckan så därför har jag tagit det ganska lugnt. Men i lördags shoppade jag om ni är intresserade, haha :-) Det var kul att förnya garderoben, som alltid alltså. Men det var jag värld! Senare på eftermiddagen åkte jag till berga för att fira mina kusiner som fyllt 18 och 20 år. Vi grillade, åt god mat och hade de super trevligt, som vanligt :-) Igår eftermiddag var jag nere vid Pampas Marina som ligger i Solna för en premiär fika där för i år, det är så mysigt där tycker jag. Jag älskar det stället!
Just nu sitter jag med huvudvärk.. hm.. Inte ofta jag har det, börjar jag bli sjuk kanske? Nej förtusan det passar  sig inte nu heller ;-)

Nu har mamma köpt glass! Kram på er, Malin


Kommentarer
Postat av: 2_cool_4_school@hot..

VÄRD!!

2009-04-27 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0