Förlåt förlåt!

Vart dålig på att uppdatera mig, förlåt för det mina vänner! :-)

Har sagt det många gånger, men nu ÄR de ju banemig vår på riktigt, så härligt! Jag har vart på hur bra humör som helst denna vecka, kan allt bero på vädret? Ett enkelt recpet helt enkelt. Idag och jag var och fikade på en uteservering igår, super mysigt och sen mötte vi upp Therese för en shoppingrunda. Jag skulle inte shoppa någonting men det slutade med att jag stod med flest påsar i handen, haha!
Nu är vi inne på april, var det någon som blev lurad igår? Inte jag faktiskt. Om man bortser Idas dåliga skämt ;-)
Fredag imorgon= Påsklov! Så skönt det ska bli, ska bara njuta och ta det lugnt och allt vad det innebär. Åhh vad jag är glad, vill bara sprida den till er hihi!

Ta hand om er, Kramkram Malin :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0