Go morgon, go morgon! Eller go förmiddag kanske man säga nu?

Hej mina vänner! Jag vaknade för ca 1 timme sedan, gud vad skönt det är att sova ut! Haft lite svårt att sova inatt men det gör ju inget när man sen ska vara hemma. Jag har nämligen en överraskning som väntar mig under dagen, vad får vi se ;-)
Jag har för en stund sen ätit frukost, och gissa vad jag åt för något? :-) Jo hälsofil med kiwi, vindruvo och jordgubbar. Mums vad gott det var! Men jobbigast var att fixa i ordning det, kändes som om jag skulle svimma. Inte kul med att vara sjuk ensam hemma..

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller kanske får ta ett bad istället. Kram Kram på er, Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0