God morgon!

Det var JÄÄÄÄÄTTEELÄÄNGEEE sen jag skrev något här, har ju nästan glömt att den här bloggen existerar! Men nu tyckte jag att det var dags igen.
Det är ju så otroligt bra väder nu och det är påsklov som bara gör saken såååå mycket bättre! Men det är mycket förkylningar nu, så låt er inte luras av den varma solen för så fort det börjar blåsa lite så blir det väldigt kallt!

Idag så har jag världens träningsvärk i hela kroppen efter 2 dagars hårdträning, så jag bestämmde mig för att vila idag, eller bara jogga ikväll om jag har lust. Nu på dagen ska jag faktiskt bara sätta mig och plugga lite, det behöver man faktiskt göra ibland fastän det är lov. Sen hade jag faktiskt tänkt färga eller slinga håret lite ljusare nu när våren är här o allt, om jag får tid över! ;D

haha, här är lite bilder från våren!!









PUSS på er// Parmis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0