Myspys!

Jag har inte vart hemma de senaste två dygnen så sorry för den dåliga uppdateringen!
Det är lördag  iallafall och är det inte skönt? Jag sitter hemma på övervåningen med myskläder och har hela den stora soffan, tv och alla gosaker för mig själv, haha :-) Ibland är det väldigt, väldigt skönt och mysigt.
Jag måste bara få nämna en sak, det är att imorgonbitti åker en väldigt speciell person till Barcelona. Inte bara på någon kort vistelse utan i hela 1,5 månad.. Tråkigt men jag försöker intalar mig själv att tiden kommer att gå fort och är glad för din skull att få åka iväg till värmen och ha super kul! Men de jag ville säga var att, jag kommer att sakna dig! Tanken av att det var sista gången på 1,5 månad jag fick höra, se, känna dig idag var tufft rent ut sagt. Men som du sa till mig, "vi ses snart igen och jag kommer sakna och tänka på dig.. varje dag". Helt plötsligt kände jag mig så värdefull. Tänk så mycket några få ord kan göra :-)

Filmdags, ta hand om varandra people! Kram kram Malin


Crazy bild från påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0