TJAAAA!!#"

shit, märkte att jag inte har läöst nåt blogg inki-äägg på skti länge! men bra jobb av malin att hon hlltr igång den! JAg mår skitbra idag! föest hade vi engelska natiionella o sen samlade vi in pengar till utbildning till krigsdabbade barn i afghanistaann, sen va d modemöte..o jag ska va både modell o jobba backstage på modgevisnigen!!! o sen solade jag fett länge..så nu har ja en massa jävla fräknar...o seen drog ja till stan merd azdehh o typ shoppa lite, o seeen gick vi hem till eddie o vi va fett duktiga och GI-äck från sergels torg hela vägen till karlaplan där han bor! o sen skulle jag hem..för "bion va slut2 o då följde bela med..för hon pallade inte va kvar typ!
anyways, PUSSS nu ska jag nog ta o lägga mig :P lr nää..måpste dricka mycket vatten o äta först!!! ;D;D
HÖHÖ

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad du suger när du druckit lite ;D hahah!

2009-04-25 @ 14:32:47
Postat av: Parmis

HAH, fan va mkt fel d blev i stavningen..kändes inte så när jag skrev d igår! Och välformulerad är jag också.. ;P

2009-04-25 @ 20:39:45
Postat av: Malin

haha förstår att du inte kunde se de igår ;) haha

2009-04-26 @ 01:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0