Yo yo yo..!

waaazuuup?! Med mig är allt suuuper!
Vet inte varför jag är så otroligt glad och taggad på allt idag. Jag var typ den enda i klassen som löste uppgifterna och räckte upp handen konstant på fysiken idag! Och ja va typ den enda positiva till att vi har prov 4 dagar i rad nästa vecka!! Woohoo, jag är fett taggad på skolan och fett taggad på livet i almänhet!
Idag va jag iaf och bytte färg på en kjol som jag köpte i helgen, köpte en turkåsblommig först, men tvekade sedan lite på färgen o bestämde mig för den svarta med de färgglada blommorna ;D
Efter det var vi tvungna att rusha till Södra Latin, för där var det nämligen den tredje deltävlingen i Läroverksfejden! Det går alltså ut på att de fyra innerstads skolorna (Norra real, Södra latin, Östra real och Kungsholmen) tävlar om vilken skola som helt enkelt är bäst. Det var väldigt trevligt måste jag säga, norras dans ägde så jävla hårt, Kärlek till grabbarna <3<3
 


 och här är min underbara kjol! ;D

// Parmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0