BLÄ!

Hejsan världen! ;D

Har inte skrivit på ett tag och gissa varför....jag fick influensa, IGEN!! Som en snubbe i skolan sa: Hur fan lyckas man?!
Mådde i alla fall skit och hade 40 graders feber, men nu går jag på antibiotika och idag va första dagen då jag inte hade någon feber mer! ;D;D Och just när jag tror att jag mår rätt så bra, så hade jag tydligen ätit nåt skit..så jag spenderade dagen genom att spy! Blev rädd i början och trodde att det var kräksjuka eller nåt...men det var det inte (tack gode gud!)SKITÄCKLIGT!!!
Och jag har kommit fram till en sak, nån försöker straffa mig! Typ bad karma eller nåt!! Jag har säkert vart jättetaskig mot nån och nu kommer det tillbaka!! FAN!! Funderar på att göra en sån där lista som på "My name is Earl!"
Haha, eller så är det något allvarligt fel på mitt immunförsvar! hmm...

Allt detta har i alla fall lett till att jag har 31 timmars frånvaro på en termin som bara pågått i 3 veckor! :O Helt otroligt och hemskt! Det kan man jämföra med de 3 timmarna som jag hade på hela förra terminen..;P

Anyways....Jag saknar fan Malin...har inte träffat henne sen nyår!!! (gissa varför!) Asså det första jag tänker göra när jag får gå ut igen är att springa och plinga på hemma hos henne, vare sig hon vill det eller inte!

// Parmis <3


haha, cp-bild från idre...de flesta bilderna såg ut så här.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0