God afton ;)

Har precis blivit klar med engelskan! Hade massor med glosor i läxa, men nu är det över ;)
Konstigaste saken hände idag! Jag är en sån som ALDRIG är nervös inför ett prov, jag verkligen bryr mig inte, det får liksom gå som det går för jag har ju ändå gjort mitt bästa.
Men idag var raka motsatsen..! Började skolan halv ett idag, eftersom att de två första lektionerna var inställda, så skulle ha fått en skön och fin sovmorgon! Men sen hade vi spanska-prov idag också. Klockan halv 8 på morgonen vaknade jag ur en dröm och var helt förtvivlad! Jag hade drömt om att jag skulle göra provet men att jag inte hade pluggat! Jag rusade upp ur sängen helt stressad och hämtade min spanskabok och satte igång att plugga. Medans jag satt där och gick igenom allt, märkte jag att jag faktist visst kan allt! Men jag hade fortfarande den där äckliga känslan, när det känns som att man är helt tom i huvudet. Det kändes som att jag inte kunde ett piss!
Men att jag kunde allt i boken gjorde mig inte mindre förtvivlad och stressad, utan hela dagen gick jag runt och var helt borta...jag fattade knappt hur dagen passerade förän efter jag gjorde provet. Som btw gick MYCKET bättre än förväntat! ;D

Haha, och det här var min fuckade dag...juste btw, ni måste kolla in det här klippet!
http://www.youtube.com/watch?v=RJlPEHL85Ig&feature=related

PUSS PÅ ER!! <3 // Parmis


åhh, tänk om det var sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0