Home!

Nu är jag hemma, eller vart hemma sedan lunch i och för sig. :-)
Det var vart jätte mysigt i Rom, det var som jag hade trott. Haft jätte tur med vädret, 15 grader och sol, helt perfa med andra ord! Ditresan var ganska tuff, gick upp kl 03.15 för att åka till skavsta och åka därifrån men det gick, haha! Ja ni.. Vad har vi gjort? Vi har vandrat runt i Rom och gått och gått och gått, herregud vad vi gått. Vi har dels kollat på colosseum, spanska trappan, fontana di trevi, sixtinska kapellet, forum och st. peterkyrkan. De var väl inte allt heller tror jag, men mycket har vi fått sett iallafall.

 
Colosseum

slängde såklart i ett mynt i Fontana di trevi :-D

Jag och guiden till höger som vi hade i några timmar.

maaat!

Nu ska jag snart äta lite tacos och sen gå över till min efterlängtade parmis, ha en super kväll!
Kram kram Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0