WAAAZZZAAAAAAAAAAAP?!

Hihi, jag mår bra igen!! ;D;D;D;D
Skulle egentligen ha badat på Eriksdalsbadet i morgon på idrottsdagen, men får inte d.. =( ..jag älskar ju att bada, så nu är jag lite halvt deprimerad...

Mamma åkte btw till New York i helgen ( UTAN MIG?! :'( ) men hon är fölåten nu eftersom att hon har köpt skor till mig ;D;D haha, Tack Mamma!!! ;D  ska sätta ut bilder...det är ett par vanliga Converse, orginal i vit färg och sen ett par vinter stövlar från sketchers!!  ;D Jag älskar skor..kan aldrig liksom få nog! I somras när vi åkte hem från usa hade jag "råkat" köpa 7 par skor!! Haha, men fina, det var de i alla fall! 



hihi, här är mina fiinfina skor ;D

aja, nog om det..
..Idag har jag pluggat spanska och kemi och fysik. Spanska-pluggandet gick väldigt bra faktiskt, funderar på att köra ett sånt där utbytesår och flytta till spanien! Hur skönt skulle inte det vara liksom?!
Kemin gick sådär, fan vad jag ogillar det ämnet! Fattar ingenting om det där med atomer och molekyler.. :(
Och fysiken gick faktiskt otroligt bra! Jag fattade det mesta om det här med Newtons lagar!

Hihi, grejer rullar på som det ska, det går bra nu (8) .. :P 
Känner faktiskt att jag har ett sånt där flyt som man har i skolan ibland..allt går som det ska. Men samtidigt kan jag föreställa mig att det här bara är "lugnet före stormen". För under de två närmsta veckorna kommer jag att ha 3 prov och minst 2 inlämningar, hmm jobbigt :/

aja, allt från mig// Parmis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0