Zzz, kommer inte kunna sova ikväll haha

God morgon tänkte jag säga, haha!  Dagen har vart så grymt kort. Var hos tandläkaren tidigt imorse sen när jag kom till skolan så hade vi bara naturkunskap, och då hade vi prov. Så när man var klar fick man åka hem :-) Efter att jag kommit hem var jag nere och köpte dumleklubbor, åh gud så gott det var och ÄR :-o haha! Gick och la mig upp i soffan med täcket och satte på en film, men gud så trött jag var så somnade och VIPS var filmen helt plötsligt slut. Skönt var det iallafall..

Nej nu ska jag kolla in mina favoritbloggar, ha det super! Just har ni lagt märket till att det är så otroligt mycket ljusar ute nu? Det är ju helt .. underbart ju! :-D Kramar på er, Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0