:-)

Det börjar bli ganska mycket att göra i skolan nu som skall vara klart nästa vecka, men lika glad är jag ändå :-) haha! Tycker att dagen bara runnit förbi, den har gått jätte fort. Har inte gjort något speciellt utan bara vart i skolan och sen ätit lunch med Michelle på en china resturang, mys! Tyvärr var inte Ida med.. Hon var hemma med feber idag, krya på dig säger jag!
Hela den här veckan har sagt till mig själv, ikväll ska jag lägga mig i tid så jag inte är så trött på morgonen. Tror ni det har blivit av? NEJ, blir tokig, haha! Det är alltid någonting som gör att man stannar upp för länge. Suck nåväl de ska jag ta tag i ikväll, får väl se hur det går.. Hörs, kramisar Malin<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0