2 januari

Andra januari redan, och om 4 dagar fyller Ida min vän 17 årrr och jag om 21 dagar! Det är stort, och den 23 händer det något mer också.. Chris brown konsert med Ida,  Så kul! 
Idag har jag bara vart med min familj, spelat badminton och spelat kort och sådant haha! Men det är mysigt ibland det med :)
Som Parmis sa.. tror jag, så hade vi det jätte trevligt på nyårsafton hemma hos henne! Men som sagt så började inte året speciellt bra, det gick inte att tända de stora tomteblossen vi hade, buhu, men vi klarade oss rätt bra ändå. Men nu har jag inget mer att säga så, höres. Puss, Malin


En bild från nyårskvällen,haha!


Kommentarer
Postat av: Parmis

DET ÄR ETT ÅR KVAR TILLS JAG ÄR 17!!!!!! FUCK U!!!

2009-01-03 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0