2009, here we come..!

Woohooo 2009! Nytt år, nya möjligheter..lr vad säger ni? ;)

Kvällen igår var kul och kort sagt så fann vi oss själva under kvällen med allt från att hoppa runt och dansa till gamla Markoolio-låtar samtidigt som vi pratade med en skåning och jag övade på min skånska-dialekt, till att stå ute o skrika gott nytt år, ta kort och tända på saker som inte gick att tända på.
Och vad har vi då för nyårslöften då? vad jag vet så har nog Malin inte några...men jag har nog så att det räcker till alla :D
Men det viktigaste, osm jag måste hålla, är nog: INGET MER SMÅ ÄTANDE!! Då menar jag att jag helt ska sluta äta allt som involverar godis, chips, chocklad, läsk, fettig mat (syftar på donken) och annat som är för onyttigt! Sen ska jag träna regelbundet också, som jag inte har varit så bra på det senaste halvåret.
Mitt mål är att få världens snyggaste mage och värsta arm-musklerna! Som jag failade rätt så hårt med i år..
...men som sagt, Nytt år, nya möjligheter! // Parmis ;D




We're bringin' sexy back! YEAH!




  HAHA, ser ut som att jag ska nysa!

Kommentarer
Postat av: Malin

yeaeh, vad snygga vi är ;)

2009-01-02 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0