det var ett tag sen ;)

haha aa, iaf sen jag bloggade sist...Malin har ju varit ganska på :P  Det beror iaf på att jag va sjuk IGEN! men den här gången var det värre, svullna halsmadlar och ont i öronen, så jag hade inte så mycket lust att blogga precis. Och dessutom har jag varit väldigt duktig och pluggat, allt från fysik till spanska! Jag har  verkligen jättemycket jag måste bli klar med:

  • Fysikprov, på fredag
  • Spanska inlämning, på fredag
  • Rättning av Biologi-Labbrapport, nån gång nästa vecka
  • Förbreda ett ämne inför Argumentations-uppsats skrivningen, nån gång nästa vecka

Men fysiken kan jag rätt så bra tycker jag och spanskan är jag nästan klar med (efter att ha haffat Jassis bok eftersom att jag hade glömt min egen i skoln), så nu är det bara att bita ihop och göra biologin och svenskan!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Skolan börjar ju på torsdag kom jag på nu!!! Det betyder att jag bara har 3 dagar på mig!!!! :O men UUSSCH då!

Aja idag kändes halsen bättre men ville inte riktigt riskera att gå ut på stan för det är ju så kallt och det blåser ju så värst! Men jag följde iaf med mamma när hon skulle åka till kista lite senare på kvällen.
Det är det som jag tycker är så bra med kista, det är öppet till 21.00! Alla affärer borde ha så, speciellt på helgerna, för då hinner man ju inte ens ut så stänger affärerna!

Äh, nu känner jag att jag börjar babbla för mycket, borde börja på min lilla spanska uppsats istället! men ha d så bra, PUUUUUUSSSSSSSSSSS // Parmis = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0