ett tag sen

Halloo, det var ett tag sen sist, men haft "fullt upp" haha! Jag pratade nyss med Parmis som satt på bussen påväg upp till idre, efter någon minut efter vi hade lagt på fick jag smset; "Vart ligger idre?" haha, är de inte typiskt parmis och inte ens veta vart hon ska någonstans? Tyckte det iallafall var askul! Medan jag pratar om roliga saker som hänt så måste jag även berätta när jag och Ida igår satt i skolan, citat från igår;

Jag: Ida, varför låter grisar som de gör, är de för att de har smala näsgångar så de inte får in någon luft?
Ida: hahaha! Men hallå, grisarna låter ju så precis som katterna låter nöff!
Jag, HAHAHAH, klockrent!

Nog om roliga händelser, kommer säkert fler haha!? (a) Har det bra, pussar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0