fredag och lördag, myys!

Tack så mycket för att du ängnade  tid åt att skriva ett litet inlätt till mig på min födelsedag :-) men dock jätte ful bild..

Gårdagen var jätte lyckad, vaknade av att familjen kom och sjöng för mig och sen åt vi frukost och jag öppnade alla fina paket. Super nöjd! Senare kl 12.30 var det skola. Och sen det bästa av allt Chris brown konserten senare på kvällen med Ida! Innan det köpte Ida skor och sen var vi och åt middag, det var muumsigt värre! Konserten var över förväntan, den var verkligen så bra. Kan lägga upp någon bild lite senare! Så med andra ord var min födelsedag super lyckad :-)
Idag har jag inte alls gjort mycket, vaknade sen och därefter gjorde jag mig iordning  för att åka o handla mat och byta underkläderna jag fick av min syster. Jag har banemig inga planer för ikväll.. mycket tråkigt! Så nu ska jag lägga mig och läsa den nya SOLO tidningen! Puss på er, Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0