go' kväll

Sitter och kollar igenom alla semesterbilder som vi tagit bara i år, thailand, malaysia,borneo och kina... herregud säger jag bara.. längtar tillbaka som tusan speciellt vid denna årstid. Sitter och drömmer mig bort...
Men iallafall, idag har jag bara rensat ett rum på övervåningen, hittar en hel del roliga grejer, gammla roliga kort och sådant.  Imorgon ska jag troligtvis till stan med Parmis om hon inte har lika ont i halsen, så vi får hoppas att hon blir bättre under natten! :)
Nu ska jag faktiskt försöka gå o lägga mig i tid eller vad man ska säga, eller iallafall tidigare än jag brukar för snart börjar faktiskt skolan igen..buhu.. Men man ska väl försöka se de positiva i allt så, de ska bli kul .. ;) Puss, Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0