Hmm..

..saker hände igår, men det är löst nu, som tur är!

anyways, idag var det första dagen i skolan för min del, men ändå sista veckan av höstterminen då den inte har tagit slut än på min skola.. Måste skryta lite och meddela att, JAG FICK MVG I BILD!!!!!! WOOHOOO!! ;D;D;D

..men sen var det lite mindre roligt när jag fick schemat för vårterminen (som då börjar på måndag!)..jag har seriöst världens sämsta schema, på måndagarna på ht började jag 11.25 och slutade 14, nu börjar jag 8.30 och slutar 17.15 på måndagarna!!!!! nästan 9 timmar i skolan! driver de med mig?!?!?!
Och imorgon har jag fysikprov, blä! Men jag tror att jag kan allting, så det känns bra! Har hört från de andra som gjort provet att det inte hade varit så jättesvårt heller, så det är nog lungt.

Men snart är det iaf dags för ......*trumvirvel*..................IDRE '09 ....... WOOOHOOOO! Shit vad jag längtar efter att bara glömma skolan och verkligen bara skita i allt o ha kul!




// Parmis =)

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS TILL MVG,T JU :D HAHA

2009-01-09 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0