I'M BAAAAACK!!

Haha, nu är jag tillbaka igen..! Måste bara säga: FAN VA KUL DET VAR!!! Ville fan inte åka hem, åka skidor på dagen och vara ute hela kvällarna, gå och lägga sig 5 och vakna 8! kan d bli bättre?!
Hade ifs största groparna under ögonen sista dagen, men d får man ta tycker jag! Har tagit helt sjuka bilder, ni får nog se några sen..men de flesta måste jag nog censurera lite för omvärlden, asså folk såg förjävliga ut och var helt borta! HAHAHA, asså jag tänker lätt åka nästa år igen, men då tänker jag åka skidor 1 dag, inte 3 som jag gjorde den här gången, för man pallar seriöst inte. Och det var SKITKALLT! asså fuck dalarna (jag fick reda på vart idre ligger! frågade en tjej som jobbade på mcdonalds i Borlänge!) !! Stockholm är Hawai jämfört med Dalarna, första kvällen var det - 21 grader där!! MINUS 21 FUCKING GRADER!!! jag dog tills vi kom fram till stugan. Och sen efter att vi bytt om och fixat oss fina var det dags att dra till 12-manna stugorna på fest! gud va roligt det var! HAHA, Bella tog 2 helt sjuka filmer på mig, ni ska bara höra!! ;D;D

haha, aja...jag lägger upp lite bilder senare..nu ska jag göra spanska-läxan, en jävla uppsats! 

PUSS <<3<3<3<3 // Parmis


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sa ju att de låg i dalarna, varför lyssnade du inte på mig? ;) haha

2009-01-19 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0