JAG ÄR FRISK!!

It's a miracle!!! Det är typ första gången på över en månad då jag känner mig helt frisk!! YES!! ;D

Och remember "the list" d här e typ vad jag har hunnit med...resten får jag göra typ i helgen:

  • Läsa i Biologi-boken
  • Läsa i Historie-boken
  • Läsa ut en bok som vi fått från Svensakn, den heter "Never let me go" (började igår)
  • Läsa och försöka lära mig om "Newtons Lagar" i Fysik-boken
  • Skriva Fysik-labbrapport
  • Skriva desposition och inledning till Svenska-argumentations uppsatsen, min ska handla om genteknik! (som man skulle gjort i skolan egentligen)
  • Plugga lite spanska, läsa kapitlen som jag har missat (tror vi har prov snart)
  • Och sist men LÅÅÅÅÅÅNGT ifrån minst, plugga matte! (Ligger så långt efter i det att jag mår illa när nån bara nämner det ämnet!)

  • Har bara 4 saker kvar, WOHOO! Spanskan och fysiken ska jag göra imorrn, vilket kommer leda till att jag bara kommer ha 2 saker kvar! Framsteg säger jag bara, håller på att ta igen skiten jag inte gjort ;P

    Haha, idag har jag förövrigt bara pluggat och förberett olika saker. Men en nyhet som jag kom på att jag skulle börja göra igen är att dansa! Och då kan man tänka sig att det är nån sån där vanlig dans som alla gör, men det är nämnligen magdans som jag tror jag ska börja på, på tisdag! Jag har hållt på med det tidigare och det är verkligen jättekul! Och plötsligt idag fick jag största suget att börja igen, så jag tror jag ska göra det!

    Haha, men nu ska jag sova..börjar 8.30 imorrn och slutar 17.10, hemsk dag med andra ord och jag behöver min skönhetssömn! GOODNIGHT, SLEEP TIGHT; WAKE UP; FIT FOR FIGHT! <3<3<3<3<3 // Parmis ;D


    haha, random bild på mig och malin från i somras! ;D

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0