JÄVLAFITTBAJSKISSMAMMATÖJJARHORA!!

Fan vad jag är sur! JAg har fått influensa!! Vad fan ere för fel på mig..har vart fucking sjuk i en hel månad och just när jag blir frisk får jag influensa!! FAAAN! HAr spenderat dagen genom att sova, har haft 39,5 graders feber hela fucking jävla dagen och när jag ställer mig upp känns det som att jag ska svimma! Och det är SÅÅÅÅ mycket i skolan just nu..jag kommer ju missa allt, vilket kommer fucka mina betyg!! ÅÅÅHHHH!!! För jag får inte gå ut på minst fem dagar sa doktorn! Skit också!

Så, nu har jag uttryckt min ilska, Enjoy! ;D // Parmis


( bilden är från idre, haha så här pigga va vi efter en kvälls festande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0