mkt att säga, haha

För det första måste jag bara säga att min <3 KÄRA MALIN <3 fyller 17 imorrn!! GRATTIS I FÖRSKOTT!!! Nu blir hon en stor flicka! Och det är bara ett år kvar till 18, och det betyder FREEDOM! Anyways, får gratta henne mer imorrn, då det actually happens!

För det andra tycker jag att hon är jävligt dålig på att uppdatera den här bloggen lr vad säger ni? Herregud Malin, måste ju veta vad du har för dig när jag ligger hemma och är sjuk som fan! Men däremot tyckte jag hon gjorde världens gulligaste sak igår! jag vaknade typ på eftermiddagen och skulle till köket och märkte att d låg ett kuvert på dörrmattan, Jag tog upp det och såg att det stog: Till Parmis, på den! När jag öppnar är det ett krya på dig-kort och några praliner i! Haha, blev fan skitglad!! <3<3<3<3 Gullipull <3<3 ;D TACK ÄLSKLING!

Och på tal om sjukdomar kommer vi in på min tredje punkt! Innan Idre-resan/influensan vägde jag 52-53 kilo, men när jag vägde mig imorse vägde jag 49!! :O:O 49 fucking kilo! Jag känner mig som största anorexi-barnet, och grejen är att det syns verkligen att jag blivit smalare! Det var därför jag ens vägde mig imorse för jag vaknade och kollade på mina ben och tänkte, "fan vad smala de ser ut att vara!"  Och min mage har också åkt in skitmycket, iförsig så är det ju ganska skönt och bra, men det ska den göra med träning, inte att jag går ner i vikt!
Men jag har en lösning..... Jag måste dra till donken och proppa i mig lite plus-menyer!!!

Och nu så har vi kommit till min fjärde och sista punkt i detta inlägg. Jag har varit hemma från skolan i c:a 3 dagar, vet ni hur efter jag ligger?!?!

Saker jag måste göra idag om jag inte vill gå under! :

  • Läsa i Biologi-boken
  • Läsa i Historie-boken
  • Läsa ut en bok som vi fått från Svensakn, den heter "Never let me go" (började igår)
  • Läsa och försöka lära mig om "Newtons Lagar" i Fysik-boken
  • Skriva Fysik-labbrapport
  • Skriva desposition och inledning till Svenska-argumentations uppsatsen, min ska handla om genteknik! (som man skulle gjort i skolan egentligen)
  • Plugga lite spanska, läsa kapitlen som jag har missat (tror vi har prov snart)
  • Och sist men LÅÅÅÅÅÅNGT ifrån minst, plugga matte! (Ligger så långt efter i det att jag mår illa när nån bara nämner det ämnet!)

Asså ni ser ju, USCH!!!! Men jag antar väl att det var d här jag "signed up" för när jag valde norra!
aja, d här var allt jag hade på hjärtat just nu, PUSS // Parmis =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-01-23 @ 00:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0