tröttis idag

Har åkt skridskor med på idrotten idag i kungsträdgården, fick så ont i fötterna men nu är de bättre för er som vill veta :-) haha!
Gick och la mig ganska så sent igår, eller med andra ord.. för sent för mig för att jag ska orka med skoldagen, så har vart ganska så trött under dagen. Så ska snart göra mig i ordning och lägga mig i min säng för börjar 8.00 imorn, men iförsig så slutar jag 11.10, så skönt! Men då ska jag iväg och träna.


Var bara tvungen att lägga ut denna bild, den får mig att garva ihjäl! Förlåt Ida och Therese :o

Go' natt mina vänner, Kramisar Malin

Kommentarer
Postat av: ida

maaaaalin :@

2009-01-27 @ 19:30:54
Postat av: Anonym

ja va oxå där :O

2009-01-27 @ 19:34:05
Postat av: Malin

aaha, mellan typ 3,4 eller? ;)

2009-01-28 @ 14:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0