Skolfri dag ;)

God morgon! ;D idag vaknade jag och bestämde mig för att jag mår för dåligt för att gå till skolan, så jag sjukanmälde mig och somnade sedan om.
Gud va skönt att jag gjorde det! För det här var nämnligen vad som väntade mig i skolan:

  • 8.30  Kemi A
  • 9.50  Fysik A
  • 11.20  Svenska A
  • 12.15  Matematik B
  • 15.45 - 17.15  Kemi A

USCH, vilken hemsk dag! Bara en massa jobbiga ämnen och en helt onödig håltimme mitt i allt! Känns skitskönt att slippa den här dagen, men samtidigt så känns det väldigt dåligt, för man missar så oänligt mycket när man inte är i skolan en dag. Det är helt otroligt hur mycker man missar och det är heller inte saker som man kan hoppa över, utan sånt som man ändå måste ta igen senare, därför kändes det ganska jobbigt att sjukanmäla sig imorse, men jag kände att jag var tvungen. 

Var inne på facebook imorse och tänkte på hur rika de som startade den där hemsidan måste vara! Det finns ju hur många meddlemmar som helst! Det har till och med blivit så att föräldrar och personer i äldre åldersgrupper skaffat det, min mamma till exempel!...Herregud liksom, vad ska hon med en facebook till?!
Haha, man kanske skulle starta en sån där comunity-sida, lr vad säger ni? HAHA ..den skulle kunna heta, www.parmisrules(typsomfacebook).com

haha, aja nu ska jag nog gå och sova, känner mig lite sömnig efter att ha tagit hostmedicin

// Parmis <3

 



 

haha, kära skolan..



 


Kommentarer
Postat av: Mr. Anonym

bra ide med hemsidan men du kanske behöver slipa lite på namnet ;P

2009-01-13 @ 17:36:42
Postat av: The man behind the succé-hemsida (www.parmisrules(typsomfacebook).com!

Va, Vad menar du?!?! Det är ju namnet som kommer locka alla till sidan fattar du väl!

2009-01-13 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0