Jag känner mig som Melman! (Giraffen i Madagaskar!)

Oj, d känns som att det var skitlänge sen jag bloggade..men det kanske det inte alls var :P
hmm, vi kan börja med i fredags..gick till skolan fastän jag mådde bajs (ni kanske läste inlägget på morgonen:P ) endast för att göra ett fysikprov i slutet av dagen, som jag skulle klarat mig bättre utan eftersom att det va så svårt att typ halva klassen kommer sänka sina betyg...Men äh, jag har ett år på mig att höja mig igen.. ;)
Efter skolan följde Azadeh med mig när jag skulle till vårdcentralen för att undersöka min hals eftersom den svullnar upp så ofta och se om det kanske är någon slags allergi jag har, hmm..ja svaret skulle komma om en vecka.
När det var klart åkte vi till Kista Galleria för lite shopping, men det enda vettiga vi hittade där var ett par glänsande rosa skidglasögon med sånt där reflekterande glas! SKITCOOLA! Vi bestämde oss för att vi skulle köpa likadana eftersom att de va sååå snygga!

I lördags vaknade  jag och kunde inte andas, asså jag kmr aldrig bli frisk känns det som, kommer typ få sitta och frysa i en stuga i idre :P haha nä men jag drogade alvedon och c-vitaminer, använde sån där nässprey, och drack färskpressad apelsinjuice! Sen skulle jag iväg och jobba...
...när jag kom hem var jag sjukare än någonsin och bestämde mig för att jag skulle stanna hemma hela söndagen!

Och nu så är det ju söndag  ;) och jag sitter här sjuk som vanligt och ska skriva en labbrapport om krassefrön, det onödigaste jag har gjort i hela mitt liv, men vad gör man inte för betygen? har precis googlat på labbrapport-mallar så att jag verkligen får med allt och så att det blir bra.

aja, du ska jag sluta klaga och återgå till krassefröna! WOOHOOO!!  ( SAJK)  // Parmis <3


Kommentarer
Postat av: Malin

tycker lite synd om dig parmis.. Hoppas du blir bättre snart!:)

2009-01-11 @ 20:26:13
Postat av: Anonym

Bilden liknar dej parmis, förutom att du är kortare ;)

2009-01-11 @ 22:28:15
Postat av: Parmis

Tack malin <3

HAHA, vem är anonym? ;D

2009-01-12 @ 11:29:28
Postat av: Viktor

det var jag ! :)

2009-01-12 @ 18:41:49
Postat av: Parmis

behöver jag verkligen påminna dig om vem som är äldre?!

2009-01-13 @ 23:13:40
Postat av: Viktor

ja det måste du för det är ju inte så att det märks..

2009-01-15 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0