veckan har gått fort.. för fort

 Fredag, så skönt! Men denna helg måste jag plugga, för har prov på tisdag i historia, jobbigt värre.. Tycker veckan gått så fort så jag knappt hunnit plugga,haha. Har vart hemma sen klockan 12, var helt slut när jag kom hem så somnade på soffan med datan i knät. Men sen plingade de på dörren och då var det dags att vakna till :-) Har precis kollat på One tree hill och känner mig hungrig så ska ner och ta något att äta, för middagen lär bli ganska så sent.  Vad ska jag göra ikväll? Ja ni mycket bra fråga faktiskt, hade planer som nu har blivit ändrade.. Lite tråkigt. Igår köpte jag föresten två stycken nya byxor som jag är helnöjd med ;-) Nu hurrar magen, ha en underbaaar fredagskväll mina vänner

kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0