vilken mardröm

Hej mina damer och herrar, hoppas att allt är bra med er trots att det är mörkt och dystert väder. Idag vaknade jag ovanligt tidig faktiskt, klockan 10 och det är inte likt mig när jag får sova hur länge jag vill. Iför sig drömde jag att de hade hängt ut mina kläder jag hängt  undan i en affär och att de inte gick att få tag på likadana igen, typ att storleken var slut. Det kan ju berot på det, haha herregud! Så jag var rapp på att klä på mig snabbt och ner till solna centrum och köpa dessa förbaskade kläder som förstörde min skönhetssömn, haha nädå ;-)
Efter det åkte jag och tränade på sats i stadshagen, mycket folk var det där iallafall. När jag satt vid en maskin och tränade benen så hörde jag ett duns, då var de en man i 50 års åldern som hade ramlat på rullbandet. alltså de såg så roligt ut, ni anar inte! Stackarn...
Har precis duschat, ååh så skönt det var!

Ha det great, Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0