19.00 här!

Jag har precis duschat och gjort mig klar inför kvällen. Det har vart lite mulet idag men ändå har jag bränt mig, haha! Sitter nu på altan och väntar på att de andra ska bli klara så vi kan åka in till stan. Jag är super hungrig! Idag ska vi faktiskt gå på restaurangen lasses som alla svenskar kallar det här. En super restaurang med svensk mat ;-) För ibland kan man ju tröttna lite på thaimat när man är här så länge.

Men nåväl, dags att spruta myggspray på sig innan man får för många myggbett! Puss på er, och drunkna inte hemma av regnet!

Kommentarer
Postat av: s0lnakille:D

hej hå ;) du e väldigt vacker ^^ vågar man fråga efter msn så vi kan senare gifta oss och skaffa en pojke o en flicka, en volvo, hund o katt! :D



:$

2009-08-29 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0