Imorgon= sommarlov!

Ajaj, vad dålig jag har vart att skriva här!
Det är torsdag morgon, för mig iallafall. Jag har precis ätit en god frukost. Igår kväll gick jag och Jessica över till mormors lägenhet och sov här för det skulle städas tidigt hos oss imorse och vi båda hade sovmorgon. Mormor är i Kiruna så här är vi ensamma :-) Vi har haft det så mysigt!
Imorgon är det avslutning och sommarlovet börjar. Så man har längtat och nu är stunden äntligen inne. Jag kan inte förstå.
Vad har hänt denna vecka? Jo jag har träffat tre stycken underbara konfa kompisar på fika och middag. Vi träffas inte speciellt ofta så det var riktigt kul att träffa de igen.
Sen har jag sett filmen allt flyter med Viktor, haha. Den var rolig kan jag säga! Mycket av filmen var inspelat i Solna dessutom.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv innan jag ska börja göra mig iordning för sista skoldagen :-) Kram på er, Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0