Go'morgon babes!

Fredags morgon och solen skiner lite grann, mys! Börjar kl 12.30 så har haft en skön sovmorgon, ska snart in i duschen eller vad sägs om ett bad kanske? hmm.. Nä sånt kan jag inte ta mig tid till just nu tror jag, får nog bli ihelgen :-)
Var som sagt och shoppade ihelgen och på min h&m påse står det, " Fashion for your home", de har börjat med inredning också, herregud säger jag bara haha! Men de kan väl vara fina grejer kan jag tänka mig. Snart öppnar de väl en matbutik för h&m också, haha!
JUSTE! När jag går sena veckor ibland så sätter jag på tvn, men gissa vad jag kollar på? Jo efter tio med Malou, haha vadå förtida pensionär..

Ni får ha en härlig fredag, ta hand om er Kram Kram, Malin <3


Kommentarer
Postat av: ida

HAHA jag kollar också på det hahah

2009-03-21 @ 20:04:51
Postat av: Anonym

DE ÄGER :D haha

2009-03-22 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0