Stel som en pinne!

Hej, helgen har gått fort och nu är det söndag IGEN! Jag har inte gjort något speciellt ihelgen som jag tänkte berätta men igår när jag vaknade vid 11 så kunde jag inte vända mitt huvud till vänster.. Det gjorde så jävla ont och gör iför sig.. Jag har fått nackspärr och idag känns det verkligen inte bättre om man säger så. Jag blir tokig! Så jag har fått lida denna helg med värk, men om man ska tänka lite positivt så blir man omhändetagen och ompysslad ganska mycket :-)
Det var ju Robinson igår, åhh så jag längtat efter det programmet! Redan igår var det heta känslor mellan vissa deltagare, missa inte säger jag bara :-D
Får inte sitta här så länge till, det blir bara värre i nacken känner jag. Ta hand om er, Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0