11 maj

Måndag och dagen har gått fort, som de flesta dagarna. Vaknade extra pigg och glad vid 7 tiden då jag redan låg i sängen och sov vid halv elva tiden. Jag blev kliad på ryggen, vem somnar inte gott då? :-)
Har lite mer i skolan denna vecka än vad jag haft på ett tag, lite nervöst.. Speciellt inför matte nationella på onsdag.
Jag sitter nu och kollar spårlöst som alltid är såå sorgligt att kolla på, men snart börjar ballar av stål som man kan skratta åt tills man får ont i magen ibland alltså, haha! ;-)
Juste! Igår när jag var i Täby centrum för att shoppa en bikini, men såklart blev det lite mer än så, haha.. Men aja, gissa vem jag såg? Jo, Fredrik Reinfeldt inne på affären Glitter med sin fru! De ni ;-) Men shit vad han såg uttråkad ut!

Kvällsfika nu kanske? :-) Kram Kram, Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0