Finito!!

Långhelgen kan nu börja för min del. Allt som har med skolan är avklarat och nu njuter jag :-) Jag är väldigt trött för att ändå ha sovit länge i natt så blir nog en tidig och lugn kväll för min del. Är för tillfället ensam hemma och tror jag ska lägga mig uppe i soffan och kolla på någon bra film. Troligtvis somnar jag där, haha!
Imorgon åker föräldrarna till Helsingland då jag och Jessica är ensam hemma, skönt ibland :-) Troligtvis så ska jag iväg med några i klassen och grilla i Kristineberg.

Ner och handla något för att ladda upp inför min super start på denna långhelg, hoppas du också får en skön start! Kram, Malin.




Kommentarer
Postat av: Victor

Härligt! haft en resttenta så nu kan jag också slappna av från plugget :)

2009-05-27 @ 23:10:46
Postat av: Malin

Skönt skönt hörru :)

2009-05-28 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0