frisk, härligt väder och härligt sällskap!

Lördag som bär mot sitt slut. När jag vaknade imorse kändes det som om att det var söndag, en positiv överraskning i början på dagen! ;-)
Jag är nu helt frisk men iallafall, jag sov ganska länge efter att vart uppe hela valborg. Var till och börja med Parmis och Jasmin men sen träffade jag Edik och Fredrik, då vi åkte hem till mig och spelade biljard, pratade och hade de super trevligt (till en början) haha! Måste påstå att de blev jobbiga där vid 7 på morgonen, haha ;-) Nä men det var mycket trevlig kväll, tack till er :-)
Vart var jag.. Jo jag sov länge och sedan åkte jag och mamma till NK för att hon skulle shoppa lite. Men såklart satt vi ute i de härliga vädret också och åt en god lunch på Stureplan. Riktig mysig dag med mamma! :-)
Jag är precis hemkommen från Sollentuna, åkte dit till min söta kompis hanna och hennes mamma som ville bjuda på middag. Vi åt gott och kollade såklart på robinson, alltid lika trevligt.

Kram kram, Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0