Good morning sunshines!

Jag vaknade ganska sent och nu sitter jag fast vid datan, otroligt eller hur? :-D
Mamma står och dansar som jag vet inte vad och är bara hur glad som helst och säger att vi ska iväg och köpa träningskläder, så de är väl bara att följa med antar jag, haha ;-) Men seriöst, vad har hon ätit för dunder frukost?! En sak jag funderat på ett jäkligt bra tag, alltså ingenting som har med det här att göra men. Varför blir jag ALLTID super kissnödig när jag ska leka kurragömma? De är sjukt, leker ju inte de så ofta längre då men. Någon annan som har samma problem som mig kanske? :-)

Nä nu är de nog dags och röra på sig om man ska med och köpa träningskläder med den dansande mamman i detta hus, haha! Puss på er, Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0