Happy day! Varför inte varje dag?

Idag när man kom innanför dörrarna i skolan var det fullt av balonger och cerpentiner, tänkte vad är detta nu då. Men då hade vi happy day på skolan då man skulle vara klädd färgglad och bara var super glad. Och gissa vad vi fick för det? ;-) Frukt, haha! Nä det är inte dåligt det Det berde vara varje dag tycker jag!
Annars är det bra idag med mig, vart väldigt nervös men äntligen är allt avklarat och jag kan nu slappna av, pustpust! som igår så somnade jag till för att jag var så trött, men dock inte lika länge. Måste ändra på mina rutiner nu tror jag, haha!

Jag borde kanske börja förbereda mig för en redovisning nästa vecka? Hm, äh de är ju till nästa torsdag! ;-) Kram på er, Malin



Happy day!

Kommentarer
Postat av: Parmis

Man ser verkligen glädjen i Idas blick ;)

2009-05-07 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0