Heelgen är här!

Nu är det helg, så skönt. Kommer bli en underbart skön helg tror jag ;-) hihi, vi får se!
Var så trött imorse för jag kom lite sent igår, så försov mig nästan två timmar. Jag möte Ida i stan för att äta lunch och shoppa lite grann :-) En god lunch i kungsträdgården blev det. Så härligt väder! Just nu är det 29 grader i solen, det är inte fel! Vi började skolan lite senare än vanligt just pga att vi redan gjort klart våran film i sv/naturen.
Vad händer ikväll? Ska äta middag med my family. Sen ska jag troligtvis till Parmis på filmkväll :-)

Hoppas ni får en underbar start på helgen! vet ni? Om 2 veckor så har jag fått sommarlov, jag längtar! Kram, Malin <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0