"I wanna forgive you.....and I wanna forget you!"

Jag har tappat rösten! Det är hur jobbigt som helst, och jag låter som ett mongo!
Eftersom att jag tappar rösten rätt så ofta (det brukar komma i samband med förkylningar) så har jag kommit på att jag låter exakt som Lauren Conrad (LC) i The Hills när jag tappar rösten! Det är helt sjukt hur mkt det liknar!

Aaanyways..på onsdag ska jag på bio och kolla på Hannah Montana The Movie! Gud vad jag har längtat till att få se den och nu äntligen! Folk tycker att jag är barnslig för att jag gillar Hannah Montana, men jag förstår inte vad folk har emot det? Det är ju hur kul som helst. Och jag förstår verkligen inte vad de har emot hela disney channel och alla dess skådespelare som typ Miley cyrus och demi Lovato och nu senast Jonas brothers. De är nog bara för fega för att erkänna att de faktiskt innerst inne gillar de :P
Det ska iaf bli jättekul! Och på tal om Jonas Brothers, så kan jag säga att deras nya album kommer ut 15 juni, missa INTE det!

haha, det var nog allt från mig så länge, PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0