Karlberg.. Vilka flashbacks jag får.

Måndag och jag har gått heldag i skolan.. Precis som vanligt alltså, haha! Kändes lite konstigt att komma tillbaka efter att ha vart borta från skolan i nästan en veckan, men kändes bra :-) På idrotten var vi i karlberg och körde den tuffa militärhinderbanan + att vi sprang innan det, jag är död! haha,Nej men inte riktigt då men, jobbigt var det iallafall! Måste säga att man får riktigt härliga flashbacks där ifrån när man gick i min gamla skola Tallbacka då vi skulle springa 1 mil en gång per år som kallades tallunken ;-) Det var ett helvete och bara så tråkigt men nu saknar man ju det helt plötsligt..
Har hjälpt till med att hämta fyra stolar vi beställt som nu kommit till vårt barbord i köket. Alltid kul att byta ut till lite nytt :-)

Hoppas ni haft en härlig dag även fast det inte vart toppen väder, men nu spricker det upp lite här ser jag, skönt! Kram kram, Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0