Lång tisdag

Hoppas ni haft en bra dag! :-)
Själv har jag haft en väldigt lång dag fast bra såklart! Började med att åka in till stan med mamma där vi åt frukost, mysigt! Sedan träffade jag platschefen på förskolan jag ska sommarjobba på, vilket var kul. Det gick fortare än vad jag trodde så fanns inte så mycket att göra då klockan var strax över 9, inte ens några affärer öppna. Så jag åkte till mormor men lika fort som jag kom så var jag nästan tvungen att åka igen då jag skulle åka och äta lunch med Ida innan skolan :-).
Jag har nu ätit jätte god kinamat och är så mätt och belåten, jag börjar redan bli trött.. haha! Skönt att börja sent imorgon, första sovmorgonen för denna vecka för att jag vart så flitig, hihi!


Mätt?

Ska lägga mig och läsa lite, hoppas jag inte somnar bara!
Kram kram, Malin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0