Måndag

Hej mina vänner! Är de inte härligt väder ute igen?
Måndag och det närmar sig sommarlov :-) Så underbart! Känns verkligen att det inte är mycket kvar nu.
Idag började dagen med idrott, fotboll i Kristineberg. Efter åkte jag och Ida och handlade, pizza och rulltårta och satte oss framför  tvn och kollade på Extreme Home Makeover som vi fastnade framför.. Såklart, som pricken över i så somnade vi en timme, det var inte alls fel ;-)
Jag har precis kommit hem från stan där mamma och Jess. skulle köpa skor, själv hittade jag ingenting förutom ett cover stick.

 
Ida framför Extreme Home makeover

Nu kom mamma in med en påsebilar, vad är detta för onyttig dag? :-)
Kram, Malin <3


Kommentarer
Postat av: ida

nämen malin din tjuvfotograf ;D haha

2009-05-26 @ 09:49:03
Postat av: Malin

Alltid :D

2009-05-26 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0