Vilken dag ..

Dagen har vart annorlunda om man säger så.. Nationella i matte gick väl inte lika bra som jag hoppats på, men vad ska man göra åt det? Man kan inte göra mer än sitt bästa!
Innan jag skulle åka till skolan fick jag ett samtal från mamma då Jessica, min syster hade åkt akut till Karolinska för att hennes höft hade åkt ur led och någon stor sträkning. Var inge kul att höra.. Så nu blir hon liggandes ett tag, stackarn. Jag lider med dig!
Jag börjar faktikst 14.10 imorgon då jag bara har en redovisning i historian. Känns skönt men lite onödigt :-) hehe.

Nu får jag säga god natt världen. Kram Kram, Malin!

Kommentarer
Postat av: Robin

Aj då... låter inte bra det där med höften, får hoppas att det läker snart då! /Mystiska killen på din blogg ;)

2009-05-13 @ 23:37:59
Postat av: Parmis

din?! DIN?! det var det värsta jag hört! det är faktiskt min blogg med! (fastän jag typ aldrig skriver i den) .. men ändå!! Jag var med och bildade den, och den bildades faktiskt hemma hos mig en sen kväll efter melodifestivalen!

2009-05-15 @ 14:11:35
Postat av: Malin

Parmis dampar och är avundsjuk! :D hihi

2009-05-15 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0